Publicat: 10 ianuarie 2014

Cum sa slabesti cu dieta pe baza de cereale

s560x316_Dieta_pe_baza_de_cerealeDieta pe baza de cereale s-a dovedit a fi extrem de eficienta deoarece regleaza metabolismul si-ti da o stare de bine.

Un regim alimentar bazat pe mai multe cereale poate insemna sa pierzi in greutate cam 500 de grame pe zi. In functie de cat de mult iti doresti sa slabesti, aceasta dieta se tine de la o saptamana pana la trei luni.

Ziua 1 – boabe de grau

Fierbe 180 g de grau macinat cu 750 ml apa 20 de minute. Dupa ce este gata, il imparti in trei portii egale si-l consumi astfel:

Mic dejun – o portie de grau fiert in care adaugi un pic de zaharina si 600 g lapte.

Pranz – fierbi o bucata de praz in supa de legume, iar cand este gata, adaugi portia de grau.

Cina – amesteci ultima portie de grau cu iaurt si adaugi un pic de scortisoara.

Ziua 2 – mei

La foc mic, fierbi 180 g de mei cu 750 ml apa, 40 de minute. Imparti compozitia in 3 portii si le mananci astfel:

Mic dejun – adaugi peste prima portie 800 ml lapte si indulcesti cu zaharina.

Pranz – faci un piure de legume peste care pui a doua portie de mei, patrunjel tocat si chimen.

Cina – in a treia portie de mei fiert razi un mar, pui zeama de la o lamaie si indulcesti cu zaharina.

Ziua 3 – ovaz

Ai nevoie de 170 g de ovaz peste care sa torni o ceasca de apa clocotita. Lasa la fiert la foc mic 10 minute. Cand este gata, imparte ovazul in 3 portii egale si mananca-le in felul urmator:

Mic dejun – torni peste prima portie 800 ml lapte si indulcesti cu zaharina.

Pranz – pui a doua portie de ovaz in zeama de legume fierbinte si adaugi ghimibr, usturoi si patrunjel. Lasi acoperit cateva minute, pana cand se incorporeaza bulionul.

Cina – amesteci 80 g de branza degresata cu 3 linguri de lapte si un varf de cutit de cacao. Peste aceasta compozitie pui a treia portie de ovaz.

Ziua 4 – orez

Fierbi 140 g de orez brun 30 de minute. Intre timp, inabusi 500 g de mere taiate fellii cu un pic de apa. Cand este gata orezul, il amesteci cu merele, adaugi un pic de suc de lamaie si zaharina.

Aceasta portie se imparte in trei parti egale si se mananca la mic dejun, pranz si cina.

Ziua 5 – orz

Ai nevoie de 180 g de orz integral pe care-l fierbi in 750 ml apa 20 de minute, la foc mic. Portia, impartita in trei, o mananci astfel:

Mic dejun – torni peste prima portie 800 ml lapte si adaugi indulcitor.

Pranz- fierbi o bucata de praz in supa de legume, iar cand este gata, adaugi portia de orz si piper negru.

Cina– amesteci portia a treia cu suc de portocale, 3 linguri de lapte si indulcitor.

Ziua 6 – hrisca

Torni 250 ml apa peste 180 g hrisca si fierbi 10 minute. Lati capacul peste cratita pana se umfla hrisca. Portia o imarti in trei si o mananci in felul urmator:

Mic dejun – amesteci prima portie cu 800 ml lapte.

Pranz – pune peste a doua portie supa de legume, ghimbir si un catel de usturoi.

Cina – a treia portie o amesteci cu o ceasca de iaurt si scortisoara.

Ziua 7 – mix de cereale

Ai nevoie de un amestec de 60 g de faina de grau, hrisca si ovaz peste care torni 750 ml apa. Continutul il fierbi la foc mic 20 de minute. Portia obtinuta, impartita in trei parti egale, o mananci in felul astfel:

Mic dejun – torni peste prima protie 800 ml lapte si adaugi indulcitor.

Pranz – A doua portie o amesteci cu 3 lingurite de pasta de tomate, adaugi supa de legume, busuioc si usturoi.

Cina – restul compozitiei o amesteci cu un mar ras, luc de lamaie, scortisoara si zaharina.

Pe tot parcursul regimului sunt interzise sarea, zaharul si alcoolul. Se recomanda se bei multe lichide, adica apa si ceaiuri din plante. (sursa: clickpentrufemei.ro)

Esti deja fan? Click aici sa nu mai apara mesajul