Publicat: 12 ianuarie 2014

Asta mananca Andreea Marin in timpul unei saptamani de detoxifiere

531604_584218558272415_268453399_n_39776300Saptamana de detoxifiere a Andreei Marin nu a fost deloc usoara, insa vedeta nu s-a plans. Se pare ca tot mai multe admiratoare au vrut sa afle ce contine meniul ei zilnic, asa ca ea a explicat pe o retea de socializare ce anume consuma timp de 6 zile, cat dureaza detoxifierea.

„Pentru ca mi-ati cerut un exemplu al meniului meu din saptamana de detoxifiere, iata „mesele” de azi (fiecare bautura, suc sau supa, are 300 ml):
– dimineata: mar verde, patrunjel, orz, spirulina; urmatoarele mese sunt din 2 in doua ore, dar nu neaparat cu ochii pe ceas, ci cu aproximatie si poti bea mai mult, la nevoie.
– ananas, afine (sau alte fructe de padure), ginger, coriandru (sau busuioc), psyllium (acesta se umfla in stomac si iti da senzatia de satietate, de aceea dispare senzatia de foame);
– ananas, ginger, coriandru (sau busuioc ), psyllium;
– rosii, morcov, sfecla, coriandru, spirulina, chili, sare de mare;
– apa alcalina cat mai multa posibil, pentru a reechilibra mediul preponderent acid din interiorul nostru”, a marturisit Andreea Marin pe pagina oficiala de Facebook.

Realizatoarea emisiunii „Pretuieste Viata” de la TVR 1 a explicat cum se poate obtine apa alcalina, mai ales ca aceasta are o multime de beneficii. „Apa alcalina se obtine cu adaos de picaturi de lamaie intr-un pahar cu apa plata, pahar de sticla, nu de plastic (plasticul modifica aceasta calitate a apei), sau adaugam 10 picaturi speciale pentru obtinerea apei alcaline, se gasesc pe site-urile cu produse bio”, a mai explicat Andreea Marin.

„Curatare” la nivelul mintii si sufletului

Vedeta a subliniat ca ceea ce face ea acum este o detoxifiere mai profunda si nu se refera doar la mancare sau sucuri de detoxifiere. „Consumul de hrana nu e , insa, totul. „Curatarea” trebuie facuta si la nivelul mintii si al sufletului, pentru reechilibrarea noastra in adevaratul sens al cuvantului. Miscarea si respiratia corecta sunt necesare, dar nu sportul in exces, care sa duca la epuizare. Recomand mersul in ritm sustinut jumatate de ora in aer liber sau alergarea, yoga, pilates”, adauga Andreea Marin.

Esti deja fan? Click aici sa nu mai apara mesajul