Publicat: 12 ianuarie 2014

Cele 10 alimente pe care sa nu le mananci la munca pentru ca adormi

61447410Ti s-a intamplat vreodata sa te cuprinda o stare de somnolenta desi abia te-ai trezit sau nu e nici macar

ora cinei? Afla ca s-ar putea sa fi consumat unul dintre alimentele care, inevitabil, iti induc somnul.

Iata 10 dintre aceste „somnifere” naturale! Mierea – contine glucoza, care scade nivelul de orexina,

substanta cunoscuta pentru declansarea vigilentei. Asadar, mierea se transforma rapid intr-un somnifer.

Atentie insa, nu exagera! O lingurita de miere este suficienta pentru a-ti asigura un somn bun.

Ciresele – cel mai bun mod de a obtine un somn bun este de a creste nivelul de melatonina din organismul

tau. Ciresele, alaturi de nuci si ovaz, sunt o sursa naturala de melatonina si, atunci cand sunt consumate

in mod regulat, pot ajuta la reglarea ciclului de somn.

Humusul – trebuie sa recunosc, sunt putin dezamagita. Humusul este unul dintre alimentele mele preferate,

iar acum aflu ca nu e indicat sa il consum la munca deoarece contine triptofan, care este aminoacidul

esential pentru relaxare. Deci, daca ai nevoie de un somn bun si relaxant, mananca niste humus – gustos si

eficient!

Bananele – continutul de magneziu si potasiu din banane serveste ca relaxant natural pentru muschi si

creier. De asemenea, vitamina B6 din acest fruct transforma triptofanul in serotonina, crescand si mai mult

nivelul de relaxare si, astfel, inducandu-ti somnul.

Soia – din soia se obtin branza tofu, laptele de soia si sosul de soia, iar boabele de soia pot fi folosite

in prepararea chiftelelor si a snitelelor, fiind o sursa bogata de proteine pentru vegetarieni si vegani.

Soia, insa, ar trebui evitata inainte de culcare deoarece, datorita continutului de orexina, poate sa iti

cauzeze nopti nedormite.

Esti deja fan? Click aici sa nu mai apara mesajul