Publicat: 6 martie 2014

Este incredibil ce a patit acest iesean din cauza firmei de asigurari!

city_insuranceTot mai multi ieseni se plang de serviciile oferite de firmele de asigurari. Reclamatiile acestora vizeaza, de cele mai multe ori, faptul ca firmele nu onoreaza polita de asigurare trecuta in contract, adica nu deconteaza valoarea despagubirilor promise. Un iesean a simtit pe propria piele cum firmele de asigurari isi bat joc de clienti. De aproape 3 luni de la producerea accidentului, acesta asteapta solutionarea dosarului. Desi a incercat sa discute cu reprezentantii City Insurance, nu a avut niciun rezultat favorabil.

Masina inca este in service

Victor Moraru a fost implicat intr-un accident cu o victima, pe data de 10 decembrie 2013. Acesta conducea un autoturism auto Volkswagen Golf II, iar proprietarul masinii era fiul sau, Razvan Moraru. Vinovat pentru producerea accidentului a fost celalalt sofer, care si-a asumat intreaga vina pentru pagubele produse si i-a dat asigurarea la City Insurance, pentru ca ieseanul sa isi repare masina. In urma pagubelor produse de taximetristul vinovat, firma trebuia sa acopere cheltuielile ce tin de reparatia autoturismului. Astfel, ieseanul si-a lasat masina in service, convins ca aceasta va fi reparata in contul politei de asigurare RCA primite de la soferul vinovat de producerea accidentului. Insa a avut parte de o surpriza de proportii, dupa doar cateva zile.

„Am fost cu masina la service, am lasat-o acolo, iar dupa aceea, cu polita RCA pe care mi-a dat-o soferul vinovat de producerea accidentului, m-am adresat filialei din Iasi a firmei de asigurari. Am discutat cu un domn de acolo, mi-a facut programare peste o saptamana, m-am intalnit cu el, iar cand trebuia sa vina la service ca sa vada autoturismul pentru constatare, a venit abia dupa trei saptamani. De cate ori il sunam, ma amana de pe o zi pe alta. Au trecut trei luni, iar eu nici macar o piesa nu am schimbata la masina. E revoltator ce se intampla. Stiu ca sunt anumite proceduri de indeplinit in aceste cazuri, pentru ca accidentul a fost cu o victima, dar am facut tot ce trebuie ca sa urgentez rezolvarea dosarului. Pana acum, nu s-a reparat nimic la masina, iar eu am nevoie de ea pentru ca ma deplasez la serviciu la Sculeni”, a spus Victor Moraru.

Paguba de 12.000 de lei

In urma incidentului, au fost afectate capota din fata, janta stanga, bratul din fata stanga al masinii, planetara din stanga, cupola, bara de torsiune, oglinda din stanga si plafonul din stanga din fata, parbrizul. Costurile pentru reparatia masinii au fost evaluate la peste 12.000 de lei. Desi valoarea pagubelor a fost calculata si au trecut aproape 3 luni de la producerea accidentului, masina se afla in continuare in service, fara sa fie schimbata macar o piesa. „Nu stiu ce sa mai fac. Am incercat sa mai vorbesc cu cei de la firma de asigurari, dar mi-au spus ca procedura trebuie respectata. Am inteles ca asa e procedura, dar au trecut deja cateva luni de la accident si nu s-a rezolvat nimic. Domnul de la daune mi-a zis sa vin cu fiul meu, am venit, am adus toate actele si tot nu a fost necesar. E bataie de joc din partea firmei de asigurari. Nu mi se pare deloc normal ce se intampla”, a mai spus ieseanul.

Citeste si: Probleme uriase pentru cei care au asigurari la Astra! Sumele uriase de la care iesenii isi pot lua adio

Contactati telefonic pentru a oferi un punct de vedere in legatura cu aceasta situatie, reprezentantii City Insurance sustin ca problema ieseanului se va solutiona. „E o chestiune de procedura in aceste cazuri cu accidente cu victime. Sunt lucruri care se fac mai repede, altele mai tarziu. Dosarul se va solutiona. Ieri (marti – n.r.) a venit la noi baiatul domnului, proprietarul masinii, cu devizul estimativ de reparatii si in scurt timp se va finaliza dosarul”, a spus Ioan Ursulescu, reprezentant al City Insurance Iasi.

Esti deja fan? Click aici sa nu mai apara mesajul